Pagina's

zondag 27 maart 2016

Tag: Get to know me

Graag wil ik little place on the planet een nieuwe richting geven, zoals jullie hebben gezien heb ik mijn blog aangepast en ook zullen mijn artikelen iets anders worden geschreven. Om te beginnen wil ik mezelf eens goed aan jullie voor stellen! Dit doe ik doormiddel van de get to know me tag die ik van Life and Cook heb overgenomen.

(De meest actuele foto!)


Geboortejaar?
1997 (dat maakt mij nu dus 18 jaar)

Hoe lang ben je?
1.71


Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Eerste stagedag bij K&C Assen, spannend!

Waar ben je op dit moment?
Op mijn nieuwe stageplek.

Single/relatie?
Single

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Hmmm… Ik zou zeggen leergierig, ondernemend en met een eigen mening.

Guy/Girlcrush:
Haha moet ik dat hier wel plaatsen? Ik denk Niki and Gabi, dit zijn 2 Amerikaanse YouTubers, ze hebben beauty video’s maar ook covers van muziek nummers.

Wat zou je op dit moment graag willen?
De loterij winnen of course, dat zou handig zijn maar mijn diploma halen wil ik nog liever.

Wat is je doel in het leven?
Ik wil een baan waar ik me op mijn plek voel en waar ik kan doen wat ik leuk vind, natuurlijk wil ik ook een gezellig gezinnetje met een mooi huis.

Waar ben je bang voor?
Het donker, vanaf dat we op kamp gingen in groep 5 heb ik al een hekel aan spellen in het donker en dan vooral in het bos.

Heb je je rijbewijs?
Nee

Nagellak of lippenstift?
Lippenstift, aangezien ik vakkenvuller ben is het niet echt mogelijk om nagellak te dragen zonder dat dat afbladert.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Lente! Al die jonge dieren en de bloemen die op komen, heerlijk.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja!

Ben je een healthy-freak?
Nee, geen twijfel over mogelijk!

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Kastanjebruin haar tot ruim over mijn schouders.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Lastig uit te leggen, maar een top die onder aan een beetje uitloopt.

Heb je tattoos?
Nee

Heb je piercings?
Ik heb dubbele oorbellen, 2 gaatjes in elk oor.

Draag je een bril?
Nee

Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizza pollo van dr. oetker ristorantte.


(tijdens Skills talants een vakwedstijd voor laatste jaars van het VMBO -2014)
Favoriete eten/drinken?
Ik ben dol op smooties en milkshakes!

Wat is je favoriete parfum?
Eigenlijk draag ik vrijwel geen parfum, ik biets tegenwoordig alleen wel vaak de victoria secret body mist van mijn tweelingzus.

Wat is het laatste wat je kocht?
Een zak chips, met bifi worstjes en energy (het was zondag netflix dag, tot mijn pc besloot updates te doen)

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen at ik een appeltje als ontbijt terwijl ik op mijn telefoon Facebook en Instagram aan het bekijken was.

Favoriete ijsje?
Bananen karamel room ijs! (van de AH)

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Zodra mijn wekker gaat ben ik wakker en kan ik niet meer lekker slapen, maar in het weekend kan ik zo tot 10:30 slapen!

Wat zijn je plannen voor 2016?

Uit huis gaan, mijn oranje band halen met pencak silat (ja dit is mijn sport) en overgaan naar mijn 3de en laatste jaar uit mijn opleiding.

Met hoeveel kussens slaap jij?

2, mijn hoofdkussen maar omdat die heel plat is heb ik er altijd een ander kussentje onder liggen.

Ben je een ochtend- of avondpersoon?
Ik ben een ochtend persoon.

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig, maar toch weet ik altijd precies wanneer er een toets is of iets anders!

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Een goede baan, een huis, en een lieve vriend/man.

Wie mis je op dit moment?
Op dit moment niemand, aangezien ik druk bezig ben met dit blog schrijven.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Mijn armen, door mijn sport train ik ze steeds beter en dat ga je zien.

Ben je verlegen?
Ja, maar als ik je eenmaal ken dat herken je mij niet meer terug.

Heb je een accent?
Nee
(Samen met mijn tweelingzus!)
Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een tweeling zus die is dus ook 18, en een broertje van 14

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Opstaan, ontbijten, naar school, soms nog werken, eten, internet tijd, en dan mijn bed in. Lekker kort!

Als je die van Life and Cook ook hebt gelezen zul je merken dat het heel veel op elkaar lijkt, zij is namelijk mijn tweelingzus. Heb jij nog iets wat je wilt weten? Zet het dan in de reacties en ik zal het beantwoorden.

1 opmerking: